Nyt sain vähän touhattua autonki äärellä.
Vanhasta syyläristä varisi rivat lattialle melko pahoin. Muuten ois ollu ok. Kävi viimekesällä jäähdytinhuollossa testattavana. Mutta uusi syyläri siis paikalleen. Sekä tietty uudet letkut. Moottorilämmitin jäi nyt pois, niin ei tartte katkoa alavesiletkua.
Sitte pienempiä näpräyksiä. Ensin keltanen vänkyrä rattiakselin juureen.
Aiemmin unohtunut kumi rattiakselin juureen.
Kansi takasin ja myös virallinen klemmari ap-pumpun öljyletkuun.
Jarrusylkkyyn letkun pätkän sai kans laittaa, ku sai klemmarit.
Kaasuvaijeri tulipellin kiinnikkeineen paikalleen ja samaten fiksatut kaasuläpän vipuset ja stopparit.
Ja lopuks toinen lokari parilla ruuvilla hahmolleen.
Tulihan taas motivaatiota.