Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67
Arvatenkin koneenkuljettajaa pistetään tilille
https://www.is.fi/tampereen-seutu/ar...006623675.html
Äidin osallisuus jäänee tutkimatta laiminlöikö lapsensa vahtimisen.
Itse olen sitä mieltä, että jos on valppaana kun kulkee lapsen kanssa ei tuollaista pääse helposti tapahtumaan. Jos huomio on jossain muussa (kuten puhelimen räpläämisessä), niin huono homma.
Paikallislehdessä oli muuten yleisönosastolla kirjoitus, kun joku oli lounastauolla seurannut lastenhoitajaa sen puolen tunnin ajan. Mukulat touhusivat keskeenään koko tuon ajan ilman että ko. hoitaja nosti hetkeksikään katsetta lapsiin vaan tuijotti luuria.
|
Jep. Se kylläkin on systeemin tehtävä. Laissa on nykyään onneksi otetaan kantaa tilanteen ennakoitavuuteen. Eli jos ajat sallitulla nopeudella ja joku juoksee koneen viimeisen akselin, tai ajoneuvon perävaunun alle niin sitä voidaan pitää tilanteena jota ei pystynyt ennakoimaan.
Tai toikkaroi mustissa vaatteissa alle.
Ei tietty mikään itsestään selvyys, ja asiat on syytä tutkia joka kantilta. Mutta tarpeellinen uudistus.
Tenavien läsnäollessa puhelimen tms.räplääminen on käytännössä sama kun menisit eri huoneeseen ja laittaisit oven kiinni. Niin tehokkaasti se sulkee varsinkin pienet lapset pois. Eli läsnäolo lakkaa kokonaan. Jo tämä saattaa aiheuttaa mukiloissa mustasukkaisuus, tai muun protestireaktion ja sitten tehdäänkin jotain kiellettyä.
Eli jos on kielletty juoksemasta tielle, niin koska äiti/isi ei huomaa minua, niin minähän juoksen. Ja vielä niin että katson miten äit tai isi reagoi kun huomaa, enkä eteen.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi