Viestiketju: Anonyymit
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.04.2005, 00:36
Kovakalu69 Kovakalu69 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.02.04
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:Ex_inkkari, olen kanssasi täysin samaa mieltä. Jos joku tulee esim tällasella "lerppakulli" jutulla naamakkain niin sehän tarkoittaa samaa kun anna mulle turpaan! Tällaista voi tehdä vain puskasta, saattaa oikeesti alkaa tapahtumaan riippuen kaverista.

Täs tapauksessa saan kyllä vähä kattoa itteäni peilistä, koska saatoin vähän arvata että joku herkkänahkanen äpärä tarttui heti tilaisuuteen, mut aivan sama kun selkä ei taivu, nii se ei kertakaikkiaan taivu..
Mutta toisaalta eihän sitä ny voi kimpaantua jos joku hassu James haukkuu Incognitona sua huonoksi ihmiseksi, tai muuten vaan sanoo rumasti.
Eriasia on tietenkin jos TUNNETAAN kaveri entuudestaan siviilissä, ja täällä halutaan kostaa kaikenmaailman vääryydet´vittuilemalla nyybinä "siviilielämään" kuuluvilla asioilla, niin sit ei voi muuta todeta kuin että joku raukka kärsii KRoonisesta selkäranganpuutteesta..

Mutta joo mitään nyybejä vastaan mulla ei koskaan oo ollu eikä tuu olemaan, kuhan vaan molemmat osapuolet (Rekisteröitynyt sekä Nyybi) muistais edes jotain alkeellista hyvistä käyttäytymistavoista.

Tämä ei ollut mikään vuodatus/avautuminen, vaan kylmä toteamus, ja asia on mun puolestani mitä suhteeni nyybeihin tulee, niin on käsitelty loppuun.

-Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella-

-JOS OLET EPÄVARMA, MUMISE.
JOS OLET KUSESSA, DELEGOI!-

Vastaa lainaten