Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.07.2020, 14:54
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
No juuh, vähän hedelmätöntä keskustelu toisinaan kun toinen hölöttää faktat fiktioksi ( https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuvitelma ) ja välillä toisin päin. Tai viittaa historiallisille tosiasiolle ( https://fi.wikipedia.org/wiki/Tosiasia ) kintaalla.

Kuten vaikkapa nyt tässä hänen itsensä aloittamassa autonosturi keskustelussa: Kuusi vuotta vanhasta (Vm. 2014) nosturista siis kyse:

Sangen loogiselta kuullostavaa. Mikäli siellä vaijerin päässä olisi ollut enemmän painoa tahi puomi enemmän vaaterissa aiheuttaen vipuvartta itsessään ja painoa tyvisylkälle näin lienee ei olisi käynyt. Paha sitä pullotunkillakaan yrittää mitään puristaa mikäli sitä ei käännä (joo, paska vertaus). Mene ja tiedä.

Onko nimimerkki "Rohmo" palstan nosturi spesialisti kuulolla? Hällä voisi olla näkemystä aiheesta.
Herra pilkun viilaaja, samoin kun Heguli.
Voisitte vetästä mun mielestä alhuulen pään yli ja nielaista.
Mun esittämät on mun mielipiteitä.
Tyhmähän sä oot jos ne faktana luulet, luettuas ne.
Mut ei ne kaukana totuudesta oo...

Joka tapauksessa rekkula kaatu. Eikä sillä vuosimallilla oo mitään välii.
Mun mielestä kaatu käyttövirheen vuoksi. Niin ku tos ylmpänä on eikä maa pettänyt alta. Toisen puolen harukset katkenneet. Tuulikuormasta tai salamasta, ihan sama.
Jonka johdost puomin sylinterinvarsi katkennut. Ja loput näkyykin kuvista.
Kaikki mikä nousee taivaalle tulee sieltä varmasti alas vetovoiman ansiosta kohtuu lujaa jos ei oo vastavoimaa.

Ja rekkula tarkastetaan varmaan jokaista prikkaa myöten ku on kasattu ja korjattu oikeilla osilla. Jos ei mee sulattoon.
Silti, helppo tapa vaihtaa uuteen.

Mun mielstä "Rohmolta" riittää se et olisko jättänyt romut taivaalle. Olisko romut taivaalle jättessään ollut säätiedoista tietoinen.

Mun mielestä noiden rekkuloiden turvallisuus koulutuksessa ei oo otettu huomioon nimenomaan salaman vaikutusta joka katkaisee harusvaijerin joka tulee suoraan ylhäältä alas ajoneuvon runkoon. Ehkä tos tapauksessa olis auttanut eristetyt uloketukien alustat jos eivät olleet märkiä.
Varsinkin jatkorisujen ja harusvaijerien kanssa joka täs tapaukses oli 150m korkeella ja merenrannalla.

Mulla ei muuta kommentoitavaa tai kysyttävää.....

Viimeksi muokannut uteiN_H : 25.07.2020 15:21