Viestiketju: Kevennysjuttu (humor?)
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.04.2005, 19:22
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Mä olin joskus -70/80 lukujen taitteessa taas kerran lähdössä Euroopan turneelle - tällä kertaa oli ajokkina jeepulankin nelilitraisen esi-isän vauhdittama Rambler. No, edellisenä iltana tuli Tilkanmäessä joku elli perään niin, että peräpeili tuli sisään ja tankin täyttöputki korkkas tankista irti. 2x8" lankku puskurin ja koivun väliin ja persukset taljalla suoraks. Täyttöputki liimattiin Aralditilla....

Kesti hyvin johonkin Etelä-Saksaan saakka kunnes tietty alkoi täydellä tankilla tihkumaan aika haipakkaa.... ei muutaku haalarit niskaan ja auton alle levähdyspaikalla.... just kun sain n 65 litraa bensaa sisältävän tankin rinnan päälle ja aloin hivuttautua varovasti sen kanssa auton alta veks alkoi parkkialueen yläpuolelta suht voimakkaasti mua kohti viettävää rinnettä pitkin valua jonkus perskeleen sikalan pesuvesiä.... ja paljon. Siis kusen ja veden sekoitusta.... siin oli kiva kärvistellä tankki mahan päällä ja kusessa uiden.

Tankki tuli taas paikattua "purukumilla" ja näin jälkeen päin naurattaa itteäkin - silloin vain niitä kaikkia hyviä ystäviä, jotka olutta nautiskellen seurasivat mun toimintaa :-)

Tapsa

- - 33" on aikuisten oikeesti 838,2mm - -

Vastaa lainaten