Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jay75
Jaa...en yhtään tiiä mikä se kappale on mikä laatikkoon välissä, muuta kuin että ilmeisesti yhdistää laatikot ja rasvanippa välissä...
|
Siis joku kolmas osapuoli, siis ei MB eikä Toyota ole tehnyt tuota adabteria.
Elikkä pahimmillaan joku on autotallissa kasannut umpikännissä hitsauskoneella kaikki mahdolliset osat yhteen, niin että liike välittyy kytkinakselilta jakolaaatikkoon
Tuo rasvanippa, siis se mihin rasvaa menee, olisi hyvä arvaus: BJ-40 jakolaatikossa ei ole pääakselilla kuin yksi laakeri, ja sekin on suunniteltu ottamaan enimmäkseen säteittäistä kuormitusta.
-> sinne adabteriin on rakennettu toinen laakeri jakolaatikon päähän, ja kun tuo laakeri ei ole jakolaatikon öljytilassa, niin sille on oma rasvanippa?
Ja helpointa tuo on toteuttaa vastaavalla laakerilla, mikä on jakolaatikon toisessa päässä? Mutta silloin aksiaaliset voimat voi kasvaa liian suureksi, varsinkin jos rasvaus unohtuu, ja välitetään suuria voimia/kierroslukuja tms.
Pistä edes valokuvia, että miltä tuo adabteri näyttää?