Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tate
Itse tuon biocomppia levittelin pumppuruiskulla pari vuotta takaperin omalle katolle ja en huomannut mitään eroa. Silloin en pessyt itse vaan "annoin sateen hoitaa" kuten mainoslauseissa todetaan
Mitä tuohon pyörivään suuttimeen tulee niin sellainen itseltä onneksi jo löytyy tuo pyöriväkin ja se on toki todella tehokas, mutta pelkona tietty että vahingoittaa tiiltä. Ajattelin ensin kokeilla normaali suuttimella ja jos ei tehoa, niin sitten pyörivä käyttöön.
Jatkoletkun kävin jo pesuriin teettämässä joten Kränzle saa olla maantasossa ja sitten vain valjaat kiinni ja pesemään. Asennoitua pitää kyllä hyvissä ajoin ja henkisesti valmistautua, muuten voisi olla ikävää hommaa keikkua siellä valjaiden varassa.
|
Omissa kokeiluissa Biocombi on ruskistanut vihreää sammalta. Antaisin sen vaikuttaa kevään kuivilta ilmoilta saakka. Olen myös maan tasossa testaillut.
Harjoitella voi mahdollisimman helpossa kohtaa.
Sen ainakin tiedän, että pelkkä pesu kylmällä vedellä ei pidä kauaa sammalta pois huopakatolla, pihalaatoissa tai asfaltissa. Se kuitenkin poistaa mullan jos sellaista on kertynyt.
Kuuma vesi saattaa auttaa.
Tuossa näyttäs olevan tiilikaton pesua.
https://youtu.be/T4R-Up8iLs0