Jyrsimen mosa tihrusi hieman enemmän öljyä akselin juuresta ja eikun reippaasti Stefa irti...
Alta paljastui tämmönen näky...
Hetki vielä ja moottori olisi ollut moro. Nyt selvinnee vielä uudella laakerilla.
Ulosvetäjää ei tietty ollut, varsinkaan tommoseen kohteeseen joten ”Online engineering osasto” eli harmaa massa töihin. 8mm pultista kanta hioen sopivaksi, silputaan laakeria lisää, kanta väliin ja pyöräytys koolin uraan, ja vetoaaaaah....
Ja ulos tuli...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi