Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 14.07.2020, 14:50
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.395
Blog Entries: 5
Perusasetus

Imusarjan vuodon varmaan selvittäis jos suihkis sinnepäin juureen jotain starttipilottia hieman, jos rupee kiekat nousee ni sit melko selvä homma.

Noissa koneissa on ollu kyllä jonkun verran imusarjan tiivistevikaa. Jos selvästi siihen osastoon menee, niin siellä imusarjassahan kulkee myös kiehutinnesteet > mulla oli Rover 200:ssa (jossa sama K16 kone tosin 1,4) ja nesteet oli päässy sylinteriin ja kone kaput. Siis oli jo ostaessa noin, totesin vaan kun avasin sen. Siihen on Rimmerillä parempi tiivari, musta sen vihreän tilalle. Eli jos imuvuoto ja joudut avamaan, niin kantsii tilata se uus tiivari sit samalla. Vähän on kettumaisessa paikassa ne pultit sitten, et pieni räikkäsarja (3/8") jatkoineen on tarpeen siinä hommassta.

Ja nesteet on syytä laskea pois jos joutuu irrottaa, jollei halua että ne on mahollisesti sylintereissä

Mut kokeile nyt ekaks se resetti uudestaan, kun se on niin helppo.

EDIT: albumissa olikin näköjään jotain kuveksiakin:


https://forums.offipalsta.com/album....ctureid=190428
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 14.07.2020 15:06
Vastaa lainaten