Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiJuhani
Enpäs hoksannut tehdä, kokeillaas sitä vielä. Mistä muuten huomaa että se on onnistunut kun viimeksi sitä tehdessä en huomannut niin yhtään mitään?
|
No omassa ainakin korkea tyhjäkäynti tai seilaaminen loppui. Muistaakseni teki aina resetoinnin jälkeen sen, että kun laittoi sen jälkeen virrat päälle ja käynnisti, kiekat ensin nousi melko ylös et luulin ettei homma onnistunut, mutta melko heti ne sitten laski ihan oikeaan tasoon.
Tärkeintä siinä resetoinnissa kait on se, että ne kaasupolkimen painallukset on joka kerta koko liikerata kunnolla pohjaan ja ylös ja tasaiset välit.
Ootko muuten kurkannu siiloin sinne pellin alle kun ne kierrokset on korkeella, ja kokeillu et läppä ei oo auki ja vaijeri ei tosiaan oo jumissa, kun poljinhan muistaakseni nousee kyllä ylös,
vaikka se vaijeri jumisi. Sehän voi tuntua käsipelillä että liikkuu, mut muistelisin lukeneeni että joillakin oli nirhaantunu tai jotenki kinannu tulipellin läpiviennin kohdalla aiheuttaen myös välillä
jumeja.