Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 04.07.2020, 11:52
Berttaseni Berttaseni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.03.20
Sijainti: Suomi
Viestit: 52
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jay75 Näytä viesti
Levyt edessä, rummut takana, Wilwoodin venttiili välissä

Koko tämä jarruhässäkkä alkoi kun katsuri sanoi että takajarrujen ero liian suuri, sen jälkeen on vaihdettu taakse kaikki 4 sylinteriä(koska oli jonkin verran vuotoa) ja uusittu palat ja jarruputket akselin haarasta saakka, tämän jälkeen hävisi takajarrut kokonaan...(ja niitä kyllä säädettiin ja pumpattiin, pari litraa litkua läpi, säätö, ajoa ylös, säätö, ajoa etc. kunnes ei enää muutu)

Todettiin että vissiin myös sylkkä paskana vaikka etujarrut toimi(levyt), nyt sekin vaihdettu, toki selviää vasta Ma. kun taas kerran katsurilla...
En tiedä millä mittaisin tuleeko taakse tarpeeksi painetta? Kun painan poljinta kädellä en saa vas. takapyörää liikkumaan vaikka ns. seison sen päällä koko painolla.

Toi polkimen "rutina"(ihan kun ABS rutisisi) / seinä vastassa on se mitä ihmettelen kovasti...? Se tosin oli jo vanhallakin sylkällä/risoilla rumpujen sylkillä/paloilla.
Eli jääkö sitten syylliseksi enää muuta kun boosteri? Tai Wilwoodin venttiili?
Tuli vaan mieleen että voisiko tuo pääsylinteri olla väärä? Onko noilla esim. eroja jos vaikka on joka pyörässä rumpujarrut🤔 Minulta löytyy BJ45 jarrupääsylinteri joka oli käytössä silloin kun siinä oli vielä rumpujarrut myös edessä. Eli voin tarvittaessa katsoa siitä jotakin jos tarvitsee vertailla.
Voisiko niitä takajarruja testata niin että tulppaa etujarrut ja kokeilisi meneekö ne takajarrut sitten yksinään lukkoon? Nää oli vaan tälläisiä mun heittoja🙂
Vastaa lainaten