Näytä yksittäinen viesti
  #642  
Vanha 24.06.2020, 09:22
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.520
Perusasetus

Kingipinnit remontoitu, selvästi oli ne yläpuolen nylonholkit kuluneet. Keulasta tuli jämäkämpi ja pystyi ajamaan 90kmh ilman wolbausta. Paljoa kovempaa ei välttämättä tarviikkaan. Vähensin haritusta, kulki suoraan paremmin ja ajettavuus mutkissa parani, mutta jossain vaiheessa kun mutkissa renkaiden epätasapainot pääs sopivaan rytmiin niin alkoi taas pompottaa keulaa, mutta ei woblannut. Konepelti vaan heilui dorkana. Sitten kun kääntyi taas tie, renkaat oli eri rytmissä keskenään ja tilanne rauhottui. Eli renkaiden epätasapaino varmaan on yksi iso osasyy mistä tota aiheuttaa ja keulan välykset sitten mahdollistaa sen woblauksen.

Tänään tai huomenna kokeillaan vielä jotain, vielä en tiedä mitä! Tasapainotusglygolia vois koittaa lisätä vähän, nythän siellä on noin 3dl / rengas. Ja venttiilinsuojus teräsholkin kohdalle vastapuolelle vois laittaa samanverran liimapainoja testimielessä. Olis ainakin jotain kokeiltavaa. Ja sit ne toiset renkaat on vielä mahdollista testaa.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten