Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Catrik
Mitkä rautaoksidit? Liittyikö tämä viritettyjen moottoreiden suihkutuspaine jotenkin tähän testerin käyttöön vai oliko tämä muuten vaan ilmoitettu tieto 
|
Siis kun hitsailet, niin kun teräs, missä on enemmän taikka vähemmän hiiltä, niin se hiili "palaa-" ja nuo palotapahtuman jäänteet on kirjaimellisesti "kovia" hapen ja raudan yhdisteitä, siis oksideja????
Siis tarkoitin sitä, että JOS nuo "Valssihilseet ja tangokiharat" päätyy testattavan suuttimen "kärkeen", niin hyväkin suutin kärki alkaa kusemaan.
ja toteamukseni noista mekaanisten pumppujen todellisista? paineista:
On joskus ollut onelmia, kun alle 200 kg/cm2 avautumspaineilla olevista kärjistä on pitänyt ajaa sekunnin murto-osassa tippa dieseliä...
ja se että suihkuputkia7kartioita on käsitelty "epäasiallisesti" ei auta siihen, että suihkuputket "kuskaa dieseli sykkimällä" siis paine vaihtelee 200 - reiluun 1000 bar edestakaisin suuruusluokkaa 40 kertaa sekunnissa?
Jos vääntelet niihin suuttimen kartioihin jotain esim. jarruputkista:
Lainaus viestistäsi:
...suutinputken tein jarruputkesta. Ihan hyvin pitää vaikkei olekkaan oikeanlainen kartio suuttimen päässä. Suuttimen pään liitin on tehty pyöränmutterista ja tavallisista muttereista.
E: ja suosittelen tosiaan itekkin vaikka 4T tunkkia, turhan jäykkä painallus tällä 2T..........................
Tuolla suuttimen ja pumpun välillä , jopa vakioissa? -80 luvun dieseleissä, on enempi kuin 1000 bar????? kun kaasu on pohjassa ja ja kierrokset korkealla.
-> Siis jos vääntelet/hitsailet kaikkea mahdollista jarruputkista pyöränmuttereihin halpakaupan tunkkiin, niin....
Yritin hienovaraisesti varoittaa......
SORRY, kun tykkäsit huonoa.