Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirrom
Menipä nyt vaikeaksi.
UUdet kaaret käyttäen bilteman Taitto- ja stanssaustyökalu
Tuotenro. 15-169 ja migillä reikiin hitsi mitkä tehty kyseisellä työkalulla.
Pellithän ovat päällekkäin sen työkalun tekemän loven verran eli siinä on peltien välinen sauma sisäpuolella (myöskin päällisin puolin mutta siitä ei kyse nyt) jota pitäisi kitata ettei kosteus pääse peltien väliin.
Tehtaaltahan kaikki autot kitattu saumoista ja päällikkäispeltien kohdalta ja KYSYMYSHÄN OLI YKSINKERTAISUUDESSAAN MITÄ OLETTE KÄYTTÄNEET JA ONKO KOKEMUKSIA WURTHIN KORIAKRYYLISTÄ MIKÄ AINAKIN PUUILO MYY Wurth koriakryyli 310ml
WURTH Tuotenro: 10000433 EAN: 4045989903528
|
Se väli tulee kondensoimaan ajan kanssa joka tapauksessa kuten kaikki alkuperäisetkin tupla- ja triplapellit esim helmoissa joissa tuollasta massaa, joten ekaks laittasin kyllä läpihitsattavat pensselipohjamaalit esim.
https://www.sp-automaalit.fi/epages/...jectID=7829145 tai epoksit kumpaankin peltiin ja sitten lopuks sinne uraan notkeeta kotelosuojaa jos vaan mahtuu väliin. Tinaus tietysti ulkopuolelta ennen kotelosuojia. Kai sen massan voi kans laittaa, mutta tiedä sitten onko siitä mitään hyötyä jos nyt sitten haittaakaan.
Jos hitsimaalia laittaa pari kerrosta, niin kandee rapsuttaa ne maalit siitä kohasta pois missä on ne sillä työkalulla tehdyt reiät mistä aiot hitsaa. Ei räpsy niin paljoa. Siitä vierestä se maali kyl sitten kestää kuumuutta palamatta hyvin jos on ehtinyt kuivuu vaan kunnolla.
Kesällä toi wurthin massa varmaan kovettuu edes jotenkin, jos sitä tahtoo saumaan laittaa, mutta kylmillä keleillä se jäi ihan tahmeeks eikä ois voinu millään ylimaalaa. Raavin sit pois ne ja laitoin toisen merkkistä, oisko Motonetin myymää.