Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 02.04.2005, 21:52
Pasi Pasi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.04
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
quote:
V6 pensapajero, lähtöö kylymänä ku palamun alta, mutta sitten lämpöösenä ei. Ei tartte ku muutaman kymmenen minuuttia olla sammuksis ja ottaa taas jesus pitkän startin.
Pruiskusta ei löytyny ainakaan mitsupitsi huallon vehkeillä mitään vikaa, akunkin vaihroon uutehe vaan ei siltikään auta.

--
Patrol 3.3 4x4
Honda XL600 2x1
Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi)
En tiedä, mutta arvaan (olen antanut itselleni kertoa...) Alppilan autohuollossa oli oma pajero tutittavana viime syksynä samasta oireesta. Heidän arvauksensa oli, että lämpöisenä ei pidä bensapaineita suuttimien takana vaan päästää painetta vuotamaan läpi. Ehdottivat suuttimien putsausta. Jäi ajanpuutteen vuosi tuoloin tekemättä, kun eivät ehtineet samana päivänä tehdä ja piti hakea auto takas ajoon.

Sama oire on siis minullakin, hieman helpottaa kun lämpöisenä painaa startatessa hitaasti kaasupoljinta kohti lattiaa, ei tarvi sahata niiiiiiiiiiiiiiin pitkään.

Toinenkin oire tuossa käynnissä on, 2-3ekan kilsan aikana ei halua pienellä kaasulla ottaa kierroksia, mutta reipastuu sitten hetken kuluttua. Liittyiskö samaan vaivaan...ja joskus vielä tuon hyytymisen aikana sanoo POKS tai POKSPOKS...

No, ajellaan ja ihmetellään lisää kun keritään.

--
T: Pasi & Pajero -89 3.0V6 LWB
Vastaa lainaten