Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Berttaseni
Ok, eli vaikuttaa siltä ettei tähän taida olla mitään tiettyä keinoa mikä olisi se paras  Ajattelin kun en ole näissä löytämissäni turbotus jutuissa nähnyt kellään tuollaista hanaa tai venttiiliä 
Toinen juttu mitä ihmettelin on turbon öljyn paluu, se menee öljynpohjassa öljypinnan alapuolelle. Mutta kun kaikki toimii niin ei kai se haittaa
Joo mietin vähän katsastusta ja kierroksia, kun muistelen että kierroksille ei loppua näkynyt kun joskus katastusmies siitä mainitsi.
|
Jep. Säätää sen jostain ettei kierrä liikaa.
Kysy siltä turbottajalta mikä tuossa on se idea. Jos ei ny ihan tietoa löydy, niin oma näkemys kuitenkin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|