Kierroksia lienee helpoin rajoittaa kaasuvaijeria löysäämällä, tai polkimen liikettä rajoittamalla. Jos katsastusta meinaat.
Muuten tietämättä juuri tuon systeemin saloja on vaikea sanoa mitään. Niitä Tapoja saada tuo pumppumysteeri toimimaan edes jotenkin lienee lähes yhtä monta kuin tekijöitäkin.
Itsellä on se ylempi nippa käännetty, ja kiristetty säätökalvon jousta. Niillä pelaa jotenkin, ja ajettu on jotain.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|