vaikkavälillä tuntuikin siltäettei talvi taitu koskaan…
…havaihtui laiskajasaamaton topicinpitäjämme keväänkorvalla siltikin siihen karvaaseen todellisuuteen siitäettä lumiensulettua Rosvo edelleenkin lepuutteli ahteriaan samojen tasauslumppien nokassakeikkuen...
pikku

paniikin sävyttämässä innostuksenpuuskassaan laiskajasaamaton topicinpitäjämme alkoi ensitöikseen teurastamaan Pajunkissasta adoptoidun akselin tukirakenteita toiSOAlle tolalle...
...jasitäsamaa toisellekkin korvalle...
suurenasuunnitelmana oli suorittaa perälle yksityiskohtainen sisätutkimus kaikkine hellävaraisine poskilaakereiden liukupintojen hyväilyineen sekä kuumoittavine kohtaamispintojen väriainevärjäyksineen...
...muttakuten elävässäelämässä tuppaatapahtumaan niintässäkin suuret suunnitelmat kompastuivat nokalleen joheti lähtökiihdytyksissään...tälläkertaa karvasta todellisuutta sai niellä siitäettä vetoakselinlukituksista½ oli entisessäelämässä katkottu navan sisuksiin... jostajohtuen tulin hitaassa ajatuksenjuoksussani siihen tulokseen ettei vetotikkuja taidasaada kartanolle ilman massiivisia makitointeja... johtopäätöksenä uusittavien partikkeleiden listalle päätynee pelkkä pinionin ulommainen laakeri

... muut sisuskalut saavat tälläerää olla siinä asennossaan mihin ne on alunperin 583000 ajokilometriä sitten on Japaniassa asennettu... käytössähän sensitten kuulee minkämoista hoosiannaa takaakselilta hoilataan kunneskuuluu pahempi poks!... ja saattaapa tuo perä säätöineen sitäpaitsi pitkäänkin soitella tulevissa huisinhaastavissa parkkipaikkaoffauksissani
...tässäsitä hiljaista tietSOA siirtyy ripustusten suhteen HJ60seltä>61seen vaikka näkymä onkinkuin raatteentieltä...
latitukien sorvausta... eikäkerrota kellekkään eikävallankaan valvoville

viranomaisille ettäsaattoihan se SOAkin muutaman millin kasvaa hallitsemattoman lämpölaajentumisen johdosta
...juottopistettäkin siirrettiin siinäsamalla SOAn kannalta käytännöllisempään kohtaan...
...jasittenjo tähdättiinkin kardaanikulmaa suoraksi ennen lopullisia savustuksia...