Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jay75
Terve!
Muokkasin vähän alkuperäistä viestiä, joo, ehjät sylinterit on nyt hommattu mutta dyno ei silti tykkää....
Niin, jos nyt kuitenkin vetäisin levyt taaksekin,
Mitä puristajia/levyjä ootte käyttänyt kun BJ40seen tehty taakse levykonversio?
Kiinnikkeet voin ite leikata plasmalla.
Tai, onko jossain jotain tilattavaa konversiosettiä?
|
Varsinkin takajarrut noilla rumpujarruilla on yleensä saanut suht helposti katsastuskuntoon.
Siis onko ongelma mikä? a) puoltaminen b) tehottomuus c) päällejäänti. vai joku muu.... siis mikä?
esim. minun nimimerkin vm.-76 BJ-40 käsijarru ei tykkää dynometristä; siis tuo wanha kardaanijarru on luonteeltaan juurikin "seisontajarru";
Vanhat jarrukengät ja kuoleentuneet jouset (molemmat vaihdettu minun omistusaikana alkuperäisiin) aiheuttaa sen, että käsijarru toimii "itsetehostavana" siis kun katsastusinsinööri vetää käsijarrua, niin ensin ei tapahdu mitään, ja kohtuu voimalla vedettynä kardaanijarru "puraisee" kiinni, ja BJ hyppää pois jarrudynamometrin rullilta