Viestiketju: Vinssikysymyksiä
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.05.2020, 10:24
Uazmies:n Avatar
Uazmies Uazmies ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: suami
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Mitäpä jos laittais vaan eteen ja taakse hyvät hinauspisteet ja niihin riittävät sakkelit. Ja sitten eteen ja taakse valmiit trukkipistokkeet sähkölle. Ja sitten irto vinssi joka pultattu kiinni vinssipetiin jossa vinssin takana, rullakidan korkeudella suunnileen on vahva kiinnityspiste sakkelille. Ja sitten jumitilanteessa laittaa sitten lyhyellä liinalla vinssin kiinni sopivaan kohtaan autoa ja rupee talkoisiin. Sitten kun ei tarvita vinssi voi olla säänsuojassa takakontissa jemmassa.

Ja vinssin koosta mielummin liikaa kuin liian vähän, varsinkin jos vinssi on halpa kiinari, voi luvuissa muutenkin olla vähän ilmaa.
Ääni tälle zydeemille, sitten teet vielä kaapelit joiden toisessa päässä on trukkipistoke ja toisessa päässä hauenleuat niin virran antaminen / ottaminen on helppoa ja onnistuu oli auto sitten miten päin tahansa.

Ja päivätyökseen maastokelpoista hinausautoa ajavana arvostan sitä että asiallinen vetopiste löytyy molemmista päistä terveisin nimimerkki "Soittele sitten"

Mitä tuohon vinssin kokoon tulee, niin itse ehkä kallistuisin pienemmän suuntaan jos irtovinssin toteuttaa, helvetin paljon kevyempi kantaa paikalleen ja vaijerin tuplaamalla saa vetoja tarvittaessa kunnolla jos ei yksin kerroin irtoa. Edelleen mainostan tässä kohtaa nopeaa Runvaa, 9500 Q-malli on palvellut mulla nyt kahdessa maastokuorma-autossa, ei tokikaan noin painavassa mutta kertaakaan ei ole narua kaksin kerroin laitettu. Hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Omani olen ostanut MakeO :lta ja homma toimii.