Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 20.05.2020, 09:43
veturi:n Avatar
veturi veturi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.05
Sijainti: uusimaa, Finland.
Viestit: 146
Perusasetus

jarrukilven vaihto


P-paikkaremppa tehty, jarrukilvet vaihdettu. Katselin h-kirjaa, laakerit, jarrulevy ja j-sylinterit oli vaihdettu n.30'km sitten. Kulma ylös tunkilla ja heti huomasin että klappia laakerissa oli reilusti, kun otin renkaasta kiinni.

Keskikuppi irti ja 6kpl pienet mutterit auki, pari kertaa vasaralla kopan kylkeen ja kiilat irtosivat. Koppa pois, ison mutterin lukkohakaset auki. Iso keskimutteri olikin "auki" eli käsin avattavissa, samoin sisempi (!?). Liekö jäänyt löysälle tai löystynyt matkalla.

Punaista vaseliinia käytetty ed. rempassa. 30v vanha j-kilpi pois ja uusi tilalle. Pah, j-sylinteri ei mahdu paikoilleen. Rälläkällä peltiä pois kolmesta kohtaa (merkattu piikillä) ja sit sopi. Aikaa meni 2h eka puoli ja toinen 1h, kun siinä välillä sauhutteli, rällköi, mittasi ja haki työkaluja varastosta.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_1484 sm.jpg‎
Views:	229
Size:	240,3 Kt
ID:	95730   Click image for larger version

Name:	IMG_1486 sm.jpg‎
Views:	235
Size:	218,7 Kt
ID:	95731   Click image for larger version

Name:	IMG_1496 sm.jpg‎
Views:	306
Size:	267,6 Kt
ID:	95732   Click image for larger version

Name:	IMG_1521 sm.jpg‎
Views:	225
Size:	298,0 Kt
ID:	95733   Click image for larger version

Name:	IMG_1522 sm.jpg‎
Views:	217
Size:	263,6 Kt
ID:	95734  

__________________
Valkkasin ja valkkasin, otin tojotan.
Ajanvietettä youtube - matsoffroadrecovery
Opettavaista youtube - hubon auto
Tietoa youtube - simolammikko

Viimeksi muokannut veturi : 11.06.2020 18:35
Vastaa lainaten