Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Catrik
Jumiin ruostunut pultti on eri asia kuin lämpösovitteella asennetut komponentit. Ikinä ei ole vielä tullut vastaan ruosteen takia jumissa olevaa pulttia joka ei kunnollisen lämmityksen (ja jäähdytyksen) jälkeen lähtisi irti. Et sinä voi edes millään tallivehkeillä lämmittää sitä pakopesää ilman että se pultti lämpenee samalla.
Kaikenmaailman ruosteenirrottajat on minun kokemuksen mukaan yhtä tyhjän kanssa. Jos se pultti ei kuivana aukea ehjänä, niin ei se aukea minkään ruosteenirroittajankaan kanssa. Ehkä jos sen osan voi upottaa sinne ja odottaa viikon, mutta harvassa on tilanteet millon en käyttäisi mielummin 5 minuuttia siihen että kuumennan pultin hitsaamalla siihen mutterin.
Toki sitten kun se pultti tai mutteri kerran liikahtaa niin ruosteenirroittaja keventää sitä loppumatkaa mukavasti, mut sillon saman asian ajaa mikä tahansa öljy.
|
Sviddu mistää WD40sist puhunutkaan......
Aina on kaikki saatu helopomman tai pidemmän kaavan kautta....
Ja noi ei lämpösovitteella tai hytikkavoimal venytettyi pulttei.....
Ihan normilämmöis ja paineis momentilla väännettyi.
Sinuna pitäsin suun kii.....
Optimaalisuus on turhaa teknistä tietämystä.....
Pesästä lämmittämällä pesä kuumenee enemmän kun ulkolaippa ja pultit.....
Ja läpötilaero tekee tehtäväsä......
Oletko samaa mieltä vai wd40 miähii.....???
Ja voihan ton pakopesän ajaa kuumaks koneelkin jos pöyrii ja rokkaa.........
Jos ei oo pillei tai töhöi.....