Enpä malta nyt olla kommentoimatta tätä inttijuttua hieman..
Aivan älyttömästi hämmentää, miksi tuo asepalveluksen käyminen niin kovasti herättää nykypäivänä vastustusta. Onko vastustajat ollenkaan ajatelleet esim. armeijapelleilyn kasvatuksellista puolta. Niinkun edellisessä viestissäni mainitsin, olen itse pirun tyytyväinen, että olen käynyt ko. laitoksen. Noh, tässä pollissa ollaan kyllä pysytty asialinjalla todella hyvin. Ei ole tullut mitään älyttömiä tunteenpurkauksia. Siitä pisteet kansalle.
Totuus nimittäin ikävä kyllä on sellainen, että mm. puolustusvoimien työllistävä vaikutus tässä Kiinaan suuntautuvassa yhteiskunnassamme on varsin merkittävä, puhumattakaan siitä, jos joskus -miltä Luoja meitä ikuisesti varjelkoon- tapahtuu jotain sellaista, että niiden koulutettujen kavereiden on PAKKO tarttua aseeseen. Siinä vaiheessa voi olla Ruotsin rajalla tungosta, eli maastamuutto voi hieman vilkastua, mutta toivonpa, että edes joku jää tappelemaan vastaan. Noh, meni haihatteluksi, mutta ei puolustusvoimia ihan hauskan vuoksi ole perustettu, eikä kaiken tarvitse olla kivaa. Tässä hengiltä ymmärtämisen trendikkäässä ilmapiirissä pitäisi yrittää ymmärtää myös ikäviltäkin kuulostavia asioita, kuten velvollisuus.
Kiitos ja Anteeksi.
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com
Edited by - Nalle on 02/04/2005 10:45:58