Itse laittaisin akselin päähän sopivan joustavat kumipuslat tai flexjointit, ja rungon päähän uniball tai flexjoint. Flexjointit ja kumipuslat siinä parempia että ne ei ole "kovia" kuten uniball, jolloin ne antaa hieman periksi pituussuunnasakin.
Ainakin akselin päässä kuitenkin ehdottomasti oltava sellainen toteutus mikä sallii akselin kiertymisen ristijoustossa.
Ja tosiaan kahta traction baria ei voi laittaa, se estää joustoliikettä. Nelilinkki toimii lehtijousien kaverina jos toinen pää jousesta pääsee liikkumaan vapaasti - kuten esim. nuo ylempänä mainitut rullat. Jossain kuorma- autoissakin näkyy vastaavia.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|