Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 07.05.2020, 18:29
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Juu jos akseli kiertyy niin traction bar kehiin. Jos pakat on akselin päällä, ja akselin ja jousien välissä on korotusblokki niin se lisää kiertymistä huomattavasti.
Itsellä aikanaan huomasin Jeep Cherokeessa, että kun tein lehtijousille uudet ~5cm alkuperäistä pidemmät pedit akseliin niin jo se auttoi hieman vähentämään akselin kiertymistä - huomasi siinä että akseli ei enää "hakannut" esim. jyrkissä nousuissa läheskään yhtä helposti.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten