Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 24.04.2020, 10:08
Smoppi Smoppi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.06.18
Sijainti: Lapinlahti, Suomi
Viestit: 42
Perusasetus

Sparetolla vieläkin "asiantuntijat pohtivat todellista vikaa", eivät enää vastaile sähköpostiin. Kuluttaja-asiamies ei myöskään vastaa yhteydenottoihin, ilmeisesti pitää minua jotenkin tyhmänä. Myöskään Victor Reinziltä ei kukaan vastaa mihinkään.

Näihin kannentiivisteisiin kuitenkin meni aika paljon rahaa, ja melkein olin jo uutta kantta ostamassa, ennen kuin tajusin repiä noita pahveja auki ja tutkia niitä vähän tarkemmin. Loppujen lopuksi se kunnollinen pahvi olikin sitten paljon noita vääränlaisia halvempi.

Tämä Suomen kuluttaja-asiamiehen suhtautuminen näihin autoasioihin on kyllä kummallinen. Jos joku ostaa autokaupasta jonkun puoli miljoonaa ajetun romun josta hajoaakin "yllättäen" se alkuperäinen kansipahvi, niin myyjä on vastuussa - mutta jos kauppa huijaa ostajaa myymällä käyttökelvottoman kansipahvin, niin silloin ostaja onkin vastuussa, ja asiaa pidetään niin itsestäänselvänä, ettei sitä oteta edes käsittelyyn!

Viimeksi muokannut Smoppi : 24.04.2020 10:17
Vastaa lainaten