Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.I
Ittellä uus amarokki ja maailman halvimmat antarekset 33x12.5r18"
satasta ajaessa kuulostaa kuin 4 laakerivikaa ja 160taulussa tuntuu että on herran hallussa, kovempaa ei uskalla. -alustan 4cm korotus lienee osasyynä myös tähän. vakiona ei 200ollut vielä kovinkaan hurja.
|
Eipä itsellä ainakaan kauhaesti ole kuulunut auton sisään rengasääniä sen enempää BFG AT KO2:lla, BFG MT KM2:lla kuin nykyisillä Cooper Discoverer STT:lläkään. Kaikilla kokeillut mittariin reilun 200km/h, ei tosin pitkään viitsi ajaa kun on 160km/h nopeusluokan renkaat. Ei nyt ohjaustuntumaltaan mikään ihan rata-automainen kokemus, mutta ei aivan kamalakaan
Lainaus:
alkuperäsillä kumeilla ei juuri asfaltilta lähdettäessä lyönyt tyhjää, näillä espi valo vilkkuu, mutta eipä mutagummi kestopäälysteelle olekkaan tarkoitettu.
-hiekalla pitää ihan tautisesti.
Kaikki auton ominaisuudet saa pilattua väärillä pyörillä kuten ylempänäkin todettiin.
|
Mahtaako olla miten kovaa seosta renkaat? Se mitä noilla Amarokeilla olen ajanut sekä töissä että appiukon V6- dieselillä, niin ei ne mitenkään raketeilta vaikuta. Saa olla aika liukkaat renkaat että kuivalla asvaltilla olisi pito-ongelmaa?
Vai onko sitten samaa ongelmaa kuin ainakin jossain uudemmissa Jeepeissä ollut että isommat renkaat allelaitettuna ESP alkanut sekoilemaan ja luulee että renkaat lyö tyhjää vaikkei niin oikeasti tapahdu.