Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 20.04.2020, 19:08
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.I Näytä viesti
Ittellä uus amarokki ja maailman halvimmat antarekset 33x12.5r18"

satasta ajaessa kuulostaa kuin 4 laakerivikaa ja 160taulussa tuntuu että on herran hallussa, kovempaa ei uskalla. -alustan 4cm korotus lienee osasyynä myös tähän. vakiona ei 200ollut vielä kovinkaan hurja.
Eipä itsellä ainakaan kauhaesti ole kuulunut auton sisään rengasääniä sen enempää BFG AT KO2:lla, BFG MT KM2:lla kuin nykyisillä Cooper Discoverer STT:lläkään. Kaikilla kokeillut mittariin reilun 200km/h, ei tosin pitkään viitsi ajaa kun on 160km/h nopeusluokan renkaat. Ei nyt ohjaustuntumaltaan mikään ihan rata-automainen kokemus, mutta ei aivan kamalakaan

Lainaus:
alkuperäsillä kumeilla ei juuri asfaltilta lähdettäessä lyönyt tyhjää, näillä espi valo vilkkuu, mutta eipä mutagummi kestopäälysteelle olekkaan tarkoitettu.
-hiekalla pitää ihan tautisesti.

Kaikki auton ominaisuudet saa pilattua väärillä pyörillä kuten ylempänäkin todettiin.
Mahtaako olla miten kovaa seosta renkaat? Se mitä noilla Amarokeilla olen ajanut sekä töissä että appiukon V6- dieselillä, niin ei ne mitenkään raketeilta vaikuta. Saa olla aika liukkaat renkaat että kuivalla asvaltilla olisi pito-ongelmaa?
Vai onko sitten samaa ongelmaa kuin ainakin jossain uudemmissa Jeepeissä ollut että isommat renkaat allelaitettuna ESP alkanut sekoilemaan ja luulee että renkaat lyö tyhjää vaikkei niin oikeasti tapahdu.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten