Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 01.04.2005, 14:08
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Talvieksytyksessä vuoden käytössä ollut ja reunoistaa pyöreäpalainen TSL ei pitänyt ihan yhtään mitään, paineita tais olla täys kilo kun siirtymiäkin oli tiedossa paljon.

Ei päästy viimeviikonloppunakaan kovin vaihdikkaasti:



Keskellä tuota uraa oli (tietysti) moottorikelkan jälki, joka hyydytti menon tosi tehokkaasti. Pitkän puolen ykkösellä ja kakkosella hapetin sen mitä vanhasta koneesta saa irti. Paineita nollaseitsemän.

Eli jos rengas ei pysy pinnalla, niin en mä ainakaan tiedä muuta tekniikkaa kuin säätää sopiva numero pesään ja kiekkamittariin vaikka viis tonnia. Vauhti auttaa tietysti, eli se perinteinen eestakas menetelmä eli vauhtia niin paljon kuin saa ja niin pitkälle kuin menee, sitten pakkia tarpeeksi pitkälle ja samaa uudestaan.

Painosta on varmaan selkeä etu, kevyt auto ei saa pohjalta pitoa kai niin helposti. Isosta maavarasta on tietty apua, samoin korkeasta renkaasta, leveys on vähän kakspiippuisempi juttu, leveä vois pysyä paremmin pinnalla mutta läpi sutiessaan helpommin "jäädyttää" sen pohjan ennenkuin menee kokonaan lumesta läpi.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten