Herätelläänpä taas tätä ketjua vähän, jos vaikka saisin motivaatiota ja priorisoisin tätä kevytprojektia.
2019 Meni ajellessa n.150km
Kytkinrempan jälkeen auto pelasi hyvin, kunnes rupesi ampumaan 2019 kesällä pakoputkesta moottorijarrutuksessa, tälle ei suoraan löytynyt syytä. Katkojan kärjet ja konkka tuli tosin vaihdettua keväällä kun vanha ei antanut enää kipinää.
Kaasuttimen jumittaminen tuli myös mieleen ja ehkä pakosarjan ja pakoputken välinen vuoto? Vai onko sytys nyt pielessä?
Peruttelin auton syksyllä latoon ja jäin myös odottelemaan tuota katsastus vapautusta, joka muuttuikin 2-vuoden välein tapahtuvaksi. Jos vaikka nyt kesällä sitten...
Tuli myös sotkettua ajankäyttöä lisää, menin ostamaan Series 3 Station wagonin.
Tyhjää on:
Huomioita tähän asti:
- Ei moottoria, 2.25d alunperin
- ruostetta ovien alakulmissa ja sivuissa
-Avaimet hukkuneet
-Peilit hukkuneet
-Kauppakirja on mutta reksiteriote on kadonnut ajan saatossa
+runko tuntuu tosi kovalta, maalattu varmaan vähän ennen sieisomaan jäämistä, irtoruostetta
+Takapalkki ihan priima
+ aika täydellinen -moottori
+Tulipelti lähes ruosteeton
Vaatinee täyden läpikäynnin, seisonut 20+ vuotta. Tai ainakin moottorin asennuksen ja jarrujen läpikäynnin(kyllä olen optimisti!). Auto on varmaan kunnostettu jonkun toimesta 90' luvulla ja moottori sitten särkynyt ja jäänyt seisomaan, moottorin apulaitteet olivat takakontissa mutta lohko on kadonnut. Kertokaa ihmeessä jos muistatte auton jostain tai tiedätte historiasta enemmän.
Bensakoneita saa tarjota jos jollakulla on ylimääräisiä varastossa

yksi diesel jo löytyi.