Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 16.03.2020, 10:12
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Oma Duster on M1. En tiedä onko noita m1g malleina? Kuulemma Forestereita on, joten en tiedä miksei Duster voisi olla? Valoista en tiedä mitään, mutta suurin hyötyhän on korotus. M1:stä saa korottaa sen 5cm. Kun taas m1g:tä sais korottaa 7.5cm jousilla siis. Rengastusta et voi paljoa alkuperäisestä muuttaa kun ne ei mahdu edessä pyöriä. Toi 5cm korotuskin on vähän maksimi mitä kannattaa duunaa. Eilen mittailin tuota omaa korotusta niin alkuperäiseen verrattuna auto on noussut 4cm ylöspäin. Sen korotussarjan ei kyllä pitänyt noin paljon nostaa vaan korotus piti olla luokkaa 2cm. Mut ihan jeez kun se on noin paljon noussut. Eikä tuo oli pudonnut yhtään mihinkään alkuperäisistä mittauksista heti korotuksen jälkeen vaikka siitä on jo parisen kuukautta.

Irroitettava koukku on kyllä melko turha varuste. Maastokäytössä se on usein kuitenkin siellä mötikkänä toimimassa ankkurina, joten miksei samantien normi koukku sitten paikalleen? Lisäksi hyvin usein se irroitettava koukku muuttuu kiinteäksi kun se unohtuu paikalleen.

IKH myi led pohjaista peruutusvaloa, millä on ihan hyväksynnät. Saa käyttää siis peruutusvalona. Ostin sellaisen matkailuautoon. Se on ainoa peruutusvalo siinä. Valaisee kyllä todella hyvin. Eikä ole edes kovin iso. Muistelisin nähneeni myös kun joku on puskuriin integroinut led pohjaiset peruutusvalot. Näytti yllättävän siistiltä. En usko niiden suhteen olevan mitään ongelmaa viritellä. Ei siellä Dusterin valosähköissä ole sillain mitään älyä, joka kertoisi jostain palaneista polttimoista jne. Jotain etua kun on tuollainen halpis auto. En tie miten nykyään saa laittaa työvaloja auton katolle? Nehän voi olla jonkin napin takana. Teet vaan releet niin, että napista valo aktivoituu peruutusvalon ohjaamana. Napista sen saa myös pois niin ei pitäs olla ongelmaa.
Vastaa lainaten