Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Hämmästyin itse miten hyvin tuollainen magnum:in askelporakin toimii, kunhan on malttia ja riittävästi liukkaria.. ei mikään maailman paras toki ole, ja verrattuna esim. laadukkaisiin HSS-Co tavallisiin metalliporiin leikkaavuus on selvästi huonompi mutta ei missään nimessä katastrofi. Ei siitä nyt kovin kauaa ole kun tein sillä n.40mm:n reiän 6mm paksuun mustaan (s235) levyyn.
Korvakot tekee hyvin kuppiterällä, on se sitten palkkia tai levyä mitä leikkaat.. niillä ainakin itse pärjännyt oikein hienosti  Putkien loveaminen menee ihan nätisti ainakin ~60mm:n hakaisijaan ja 6-7mm:n seinämään asti. Normi 42-48mm:n saumattomat ~2,5-3 mm:n seinällä olevat putket menee ihan heittämällä 
Nämä on tehty Boschin valkoisilla click- sarjan valkoisilla bimetal- kuppiterillä; viimeisenä rosterilevyssä 76mm:n reiät pakoputken laippoja varten, ne tuhosi jo valmiiksi aika heikkona olleen 76mm:n terän
|
Kiitokset vinkeistä. Tuo kuppiterä ei oikein sovellu kun tuo Volvon akseli on neliskanttinen..
Lähinnä korvakoihin tarvittavia 18mm ja 20mm pultin reikiä meinasin..
Pari Magnumin rasiaporaa(punaisia) löytyy, ostin joskus kun ramchargeriin kaaria väsäilin.
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja
WUOKSI OFFROAD
Viimeksi muokannut -Captain- : 07.03.2020 08:37
|