Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.03.2020, 21:23
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L on kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
Tähän asti oon käyttänyt Magnumin tekeleitä mitkä menee normi istukkaan
Hämmästyin itse miten hyvin tuollainen magnum:in askelporakin toimii, kunhan on malttia ja riittävästi liukkaria.. ei mikään maailman paras toki ole, ja verrattuna esim. laadukkaisiin HSS-Co tavallisiin metalliporiin leikkaavuus on selvästi huonompi mutta ei missään nimessä katastrofi. Ei siitä nyt kovin kauaa ole kun tein sillä n.40mm:n reiän 6mm paksuun mustaan (s235) levyyn.

Lainaus:
mutta ajattelin et jos ostaa muutaman MK:n kun rupee tukivarsien korvakoita tekemään akseleihin/runkoon.
Korvakot tekee hyvin kuppiterällä, on se sitten palkkia tai levyä mitä leikkaat.. niillä ainakin itse pärjännyt oikein hienosti Putkien loveaminen menee ihan nätisti ainakin ~60mm:n hakaisijaan ja 6-7mm:n seinämään asti. Normi 42-48mm:n saumattomat ~2,5-3 mm:n seinällä olevat putket menee ihan heittämällä
Nämä on tehty Boschin valkoisilla click- sarjan valkoisilla bimetal- kuppiterillä; viimeisenä rosterilevyssä 76mm:n reiät pakoputken laippoja varten, ne tuhosi jo valmiiksi aika heikkona olleen 76mm:n terän

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten