Viestiketju: Range p38a aihioksi
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 01.03.2020, 21:35
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.569
Perusasetus

Jos auto on siisti ja ryhdikäs niin ihan katukäyttöön, jos jostain löytää ehjän ja edullisen koneen. Näitähän on purettu ihan liikaa kun ihmiset tyhmyyksissään ajaa koneen rikki... Tässä on kuitenkin aika paljon autoa, jolla voi myös ajaa maastossa ja jos oikein innostuu niin maakaasut = on iso mukava, kevyesti kulkeva ja pa-kuluiltaan edullinen laite.

Ilmajousitusta ei tarvitse pelätä, tekee vähän kotiläksyjä interwebissä niin on ihan käyttökelpoinen systeemi sillä edellytyksellä ettei ole ajettu "kaikkea loppuun" jolloin kerralla joutuu sijoittamaan enemmän sen kuntoon saattamiseksi. Loppuviimein hyvin simppeli systeemi, ja toimii myös talven pakkasissa. Rautajousille laitto on kastraatio, ei jatkoon.

Offileluksi ei niin ideaali, paljon sähköä. Kulkee kyllä metsässä niinkuin Rangen kuuluukin mutta monen uudemmanpolven auton kaltaisesti on herkempi sekoilemaan jos oikein uittaa.

Noo, mulla on ehkä kovin vihreät ja ovaalit lasit joiden läpi näitä katselen. Kuitenkin jo 15v yhteiseloa tämmöisen kanssa. Tykkään, eikä ole vienyt konkurssiin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten