Tämä Projektihan alkoi jo 3v sitten kun upea "liki" täydellinen raato tuli kaverilta vaihto kaupalla pihaan, tais olla oravan nahka kauppa th400 ja blazerin konepelti kauppahintana

no sitten se seiso tuossa pellolla siinä kunnossa kun tuli 2020 tammikuuhun kunnes aikaa rupes olemaan muilta asiolta.
Uudenvuoden aattona pilkottiin viimonen ajokuntoinen terapia Blazeri kaljapäissään kaverin kanssa

niin sen jälkeen oli pakko alottaa tämä Projekti "kirkontorni nimi siintä kun on joku tehny tästä korkeen kun kirkon tornin

no koitetaan vähän mataloittaa.
Nyt tätä on pajotettu tyyliin 1 päivä viikossa joskus enemmän joskus vähemmän
Ja kuvia sekä tekstii koitan joskus lisäillä kun jotain tapahtuu tallissa
Eli Projektin tiedot

Chevrolet Blazer K5 1976
Tekniikan osat kulkeutuneet jo osittain aijemmin talliin.
Moottori 454 HO Teräs kampi I profiili teräsveivit, Takomännät, Lunatin mekaaninen rullanokka,comp cams rullakeinut tarvike ruisku.
Vaihteisto Th350 tai Th400
Jakkis Np 203 Tai Np205
Akselit "nato 1008" versiot. takaakseli 14bolt Eaton Detroit locker 4.56 ruuvi
Etuperä Dana 60 Eaton Detroit locker 35 booriset cromo vetarit teräs ristikot
4.56 ruuvi
Jousitus "lehtihengarit" edessä ja takana 4 tuuma pitemmillä pakoilla.
Kuvien musta uutenavuotena teuraaksi menossa

viimonen kuva aarteesta siinä kunnossa kun se tontille tuli.