Ei liity tähän,mutta yleisesti pumpun imupuolella ei kannata käyttää teräviä mutkia...Yleensä pari peräkkäistä 90-kulmalla olevaa liitintä saa aikaan kaiken maailman ääniä pumpusta/kavitointia/painemittarin neula hakkaa...Pienellä virtauksella/kierrosluvulla voi toimia.
Sitten kun se vaahdottaa öljyä tipankin,Niin kestää tosipitkään että rauhoittuu.Vaatii monesti pienen seisokin että ilmakuplat nousee ylös öljystä.
-Toki tähän vaikuttaa öljysäiliön koko ja kerkeääkö öljy rauhoittumaan ennen,kuin menee pumpun imuun.
-Eli imu ja paluu mahdollisimman kauas toisistaan tankissa.
-Pumpun imu mahdollisimman isoilla liittimillä/letkulla/putkella.
-Pumpun imupuolella jouheva 90asteen letkukara ennenmmin kuin porattu terävä 90asteen nippa,Siis jos ei pysty käyttämään suoria.
-Painepuolella ei ole niin nöpönuukaa
Paineenrajoitus venttiilin ulostulon voi vetää simpukan paluulinjaan tai suoraan pyttyyn,miten nyt on helpompi, mutta sen se vaatii niinkuin TIMJUS totesikin.Muuten tapahtuu jotain hassua

.
-Tämä siis oletuksena että pumpussa itsessään ei ole paineenrajoitusta ja joudutaan käyttämään erillistä painelinjaan tulevaa venttiiliä.