Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Technics
Olipas pehmyt koivu! Oli varmaan kohtuu suojaisassa paikassa kun on kestäny pystyssä näinki pitkään.
Ketjuhommaan, tuo tuli huomattua jo intissä että jos laiskottaa laittaa masiin neljää niin laittaa ne kaksi sitte eteen. Toki oli siinä seki ajatus taustalla että ajamisessa on huomattavasti enemmän hauskuuskerrointa kun voi viillätellä mutkissa perää pitkin penkkoja ja samalla luottaa siihen ettei se mihkään karkaa kun etupää pitää 
|
Joo.
Tosin tikapuuketjujen kerroin tässä painoluokassa on semmonen että sladinopeudet on melko alhaisia ...

On ajo aikamoista jytinää. Mutta muutaman kerran talvessa päällä ovat ja aina tarpeeseen. Ja jos jätät pois ja otat persmäet niin ei se yleensä hyvältä tunnu sekään...

Ketjujen kanssa saa aina toisen tilaisuuden.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi