Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 28.01.2020, 18:09
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.051
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G13b Näytä viesti
Vaihtelevasti woblaavaan jimppaani laitettiin tänään Raptorin ohjausiskari. Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta ainakaan ensimmäiseen 100km ei vispannut kertaakaan, tuli hyvä mieli.

Muuten ohjaus lähes ennallaan, ehkä hieman rauhoitti tuntumaa.

Mekatsu oli sitä mieltä ettei navoissa juurikaan väljää
Mutta mahdollisesti pientä vertikaalistako, vaikka pyöränlaakeri tuntuu O.K.:lta? Paljonko Jimpallasi on ajettu, ja tiedätkö onko olkien laakereita/tappeja millon vaihdettu? Ei mikään salaisuus liene että siistilläkin ajolla niiden elinikä N. 50-70.000km. laatu palikoitakaan (orkkis) käyttäen. Ei vika, vaan ominaisuus. Omaan juuri vaihdettiin toistamiseen ja mittarissa 114.000km ja oli aika kypsät. Sitten kun lähtevät menemään oikeasti, menevätkin aika todella nopsaan. Nosta keula ylös, ja kokeile renkaat myös linkussa laidasta laitaan tuntuuko mitään pysty klappia. Pienikin pystyinen mutta ei sivuttainen kertoo jo kaiken. Varsinkin jos kaveri painaa jarrua eikä klappi poistu on diaknoosi aika selvä. Ja todellakin niin kuin aina toitotetaan, niin se ohjausiskari on vain woblauksen suhteen sen oikean eli aiheuttavan syyn peittelyä/hillitsemistä. Alkuperäinen tarkoitus estää lyömästä näpeille ja ehkäistä "offarin peukkua".
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa.
Vastaa lainaten