Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies
Kerrostalossa asuessa huomasin, että suurimmalla osalla autot paljon uudempia ja yleensä henkilöautoja.
Veikkaan, että yhä vähemmälle on käynyt ihmiset, jotka vapaa-aikana tykkää puuhata kaikennäköistä teknistä. Minun mieleinen harrastus ollut esimerkiksi hiekkapuhallus.
Vanha Mersun w123 oli kätevä kun siinä oli ohjaamosta kunnolla erilinen takakontti. Siellä voi pitää vaikka haisevaa perämoottoria.
Ehkä persvakoäijiä tulisi esitellä positiivisessa valossa TV:n ajankohtaisohjelmissa, niin tyylistä tulisi suositumpi... 
|
Itsellä oli ennen pick-uppia 190 mersu tosin ostin sen vain sen vuoksi kun rahat eivät riittäneet silloin mieluiseen pick-uppiin. Mutta ei siitä autosta sillain käytännön asioissa oikein iloa ollut,kun tavara tila oli niin pieni ja se jäi kiinni sellaisilla metsäteillä jotka ovat pick-upille naurettavan helppija ja talvella pihallekin jäi kiinni.
Itse asun myös kerrostalossa mutta vapaa ajan asunto on myös. hieman vaikeuksia kerrostalossa saattaa tulla auton säilytykseen kun tallit on niin pieniä täällä. Mutta muuten on se jos pelkästään kerrostalo asumistakin ajatellaan kätevää jos joskus joutuu heittämään jonkun kodinkoneen haneen tai polkupyörän lavalle. Töissäkin esimies antoi minulle jääkaapin kun tiesi että minä voin sen heti suoraan viedä pois. Tälläisiä pelkästään kerrostalossa asumisen etuja voi olla sen käytöstä. Tuo parkkipaikka ongelma sitten voi joskus olla hankala eihän sitä tiedä vaikka tulevaisuudessa joutuisi luopumaa nsiitä sen takia että ei löytyisi riittävän tilavaa säilytys tilaa riittävän läheltä. Ne ovat kerrostalon hankaluuksia varsinkin keskustan lähellä.