Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain-
Tuolla logiikalla ei kannata sitten hitsailla tieliikenteessä olevia autoja!
Monesti nuo autojen ruostevauriot on kriittisissä/tukirakenteissa, se että niitä ei hitsata kunnolla on aikamoinen turvallisuusriski.
Kovin paljoa ei itsellä tule asiakkaiden autoja hitsailtua mutta sen verran panostan laatuun et uskallan katsastusmiehelle näyttää kuvat ennen maalausta/massausta.
Ja koneena Esab C340 + 0.8 tai 1.0 lanka kohteesta riippuen..
|
Mä hitsailen pelkästään omia autoja ja saatan samalla korvata vaikka vaurioituneen pellin paksummalla ja sinkityllä.
Kriittisten rakenteiden hitsaamisen tarve vähentynyt kun olen panostanut korroosionestoon hiekkapuhalluksella, kunnolla ruostumista ehkäisevällä pintakäsittelyllä, painepesulla ja ruiskuttelemalla kotelonsuojaa vaikka Hiluxin lavan alle ja palkkien sisään.