Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 09.01.2020, 07:29
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Ei kai autopeltien hitsaamisessa paljon muuta tarvi kuin toimivan langansyötön. En itse ole huomannut miksi autopeltejä pitäs hitsata kauheen hyvin kun ne ei ole paineastioita, sukellusveneitä tai ydinvoimalaitoksen tärkeimpiä putkiliitoksia.

Kököllä Einhell valivirtamigillä olen huonannut, ettei sauma parasta laatua. Jos haluaa tehdä jotain kriittisempiä teräsrakenteita, sitten kannattaa panostaa enempi.
Tuolla logiikalla ei kannata sitten hitsailla tieliikenteessä olevia autoja!
Monesti nuo autojen ruostevauriot on kriittisissä/tukirakenteissa, se että niitä ei hitsata kunnolla on aikamoinen turvallisuusriski.
Kovin paljoa ei itsellä tule asiakkaiden autoja hitsailtua mutta sen verran panostan laatuun et uskallan katsastusmiehelle näyttää kuvat ennen maalausta/massausta.

Ja koneena Esab C340 + 0.8 tai 1.0 lanka kohteesta riippuen..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten