Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 07.01.2020, 08:35
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.876
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60_Jussi Näytä viesti
b) siinä on vähintään yksi tasauspyörästön lukitusmekanismi tai se on varustettu vastaavalla järjestelyllä;
Miten tuo hoidetaan noissa Hondan peleissä? Niissä ei kait ole mitään nappulaa millä neliveto lukitaan. Vai meneekö se hondan automaattihässäkkä tuohon vastaavalla järjestelyllä kategoriaan? Muutoin nuo määritelmät näyttäisi olevan melko helppoja Dusterin täyttää. Tosin en tiedä mitä hyötyisin siitä? Siihen myydään kyllä 3" korotussettejä, mut perät pitää laskea alaspäin siinä setissä. Se on varmaan karmee ajaa tuollaisen jälkeen. Lisäksi siihen ei oikein vakioo isommat renkaat vaan mahdu pyöriä.

Mut mitä itse on cr-v:llä ajanut niin kyllä se on markkinoiden paskin nelivetojärjestelmä. Se on vain avustava. Lumihangessa 20m oli liikaa sille järjestelmälle. Se ylikuumeni ja lopetti toiminnan. Sit se oli etuveto. Toi tais olla joku 2005 vuosimallin peli? Lisäksi mitä on talvisin nähnyt noita surkeita cr-v esityksiä niin ei sellaisella tee yhtään mitään. Keula sutii tyhjää ja perässä tapahdu yhtään mitään. Näitä voi muuten myös ihailla kesäisin veneenlasku paikoilla. Sinne voi mennä naureskeleen kun joku tulee cr-v kanssa esitteleen nelivetoa.. Jos haluaisin ajaa jotain metsäauto teitä niin kyllä cr-v olisi aivan viimeinen vaihtoehto.
Vastaa lainaten