Löysin paperit ja muistikuvat oli väärät, eli M1-luokkaahan se oli, pahoittelut disinformaatiosta.
Ja tosiaan tuota öjypumpuilla varustettua mekaanista monilevykytkintä tarkoitin, meni termit vain sekaisin keskellä yötä vastaillessa... Eli taka-akseli kytkeytyy mekaanisesti ilman tietokonetta, mutta luistonesto kuitenkin jarruttelee sutivia pyöriä ja osallistuu sitä kautta etenemiseen.
Minun veikkaus on, että kulmista jää kiinni, jos jää. 1999 3-ovinen HR-V on M1G-luokassa ja siinä on minun käsityksen mukaan vastaava nelivetoärjestelmä. CR-V:hen sitä on tietysti vielä vähän paranneltu nopeammalla ja pehmeämmällä kytkeytymisellä sekä ajonvakautusjärjestelmällä. HR-V:n maavara on 190 mm, CR-V:n 205 mm. En tiedä, miten HR-V täyttäää tuon akselien välisen 200 mm maavaravaatimuksen?
|