Tällekkin välillä tapahtunut jotain.
Runkopalkkia tuli parsittua takanta apparin puolelta kun siellä oli reikä bumb stopin kohdalla (vakiopaikka), itse stopperikumitkin puuttui, mutta sellaiset oli hyllyssä. Kuvaa ei tietenkään tullut otettua. Etupäässä aisoissa olis myös työsarkaa, mutta nyt pitäisi auto saada pois nosturilta toiselle puolelle tallia, kun tarttis nosturilla käyttää noita käyttiksiäkin.
Ennen siirtoa meinasin kuitenkin et olisi vaihtanut etuakselin kääntökuulien stefat ja ne isommat jarrukilvet kun uudet kengätkin niihin tuli jo. Otin kuskin puolen auki, mutta taitaa tulla laakerinvaihto tässäkin eteen ja todennäköisesti koko hoito kuten paloautoon ja kakkossarjalaiseen, eli railko bush päivitys lisäksi, kääntökuulat taitaa olla ihan kelvolliset tosin. Pistin takaisin toistaiseksi et saa auton siirrettyä. Eli se homma siirtyi kun ei ihan stefan vaihto riitäkkään.
Sitten tuli irroteltua myös vaihdelaatikon kaikki kiinnitykset ja kardaani pois, ajatus on myös vaihtaa laatikko, kun kytkimen joutuu myös uusimaan ja tosta lootastahan oli pari hampaanpalastakin öljyjen seassa. Kytkinpolkimen ja laatikon välinen akselin ja holkin tapit oli ankkajumissa, niiden kanssa menikin taas tovi jos toinenkin, että sai irti.
Aikasemmin tuli hankittua toinen lodju, mikä pitäisi olla ihan kunnossa.
Näähän otetaan yleensä yläkautta, mutta kun kepin irroitti niin tulee se tosta alakauttakin tilttaamalla. Jakiksen kepit mahtu olemaan.
Siinähän se, moottoripyöränostin oli taas apuna. Laatikkonosturia ei voinu käyttää kun piti tiltata että tulee crossmembereiden välistä.
Siinä ovat vierekkäin, toisessa on kytkinakseli "väärällä" puolella, mutta tarinan mukaan irroitettu kuitenkin LHD Serieksestä. Mekanismi on kyllä erinäköinen kuin ykkösessä.
EDIT: nyt on varmistettu että aski ollut alkupään SII:ssa, siksi kytkinvimpstaakit erilaiset ja eripuolella.
Pitää tehdä vanhasta swappi, kuten kuvasta näkyy, laakeri ja haarukka-asetelma ovat peilikuvia. Yksi noista seitsemästä kiinnityspulteista "uudessa" askissa pyöri tietenkin tyhjää, eli jengat pois
Samoin ton vaihtolaatikon jakiksen keppisysteemi on joku omaviritys
verrattuna alkuperäiseen