Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 05.01.2020, 11:32
J_Pe J_Pe ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.05.19
Sijainti: N/A
Viestit: 7
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Niin antaahan se g- luokka mahdollisuuden isommalle korotukselle ja suuremmalle rengaskoon kasvatukselle, mutta eihän siitä ole mitään hyötyä tuollaisessa erillisjousitetussa cityrimpulassa.. Toisin sanoen vaihto m1g- ajoneuvoluokkaan ei tuo mitään käytännön hyötyä, joten miksi edes vaihtaa?
Aika jyrkät mielipiteet. Itselläni on käyttiksenä -06 CR-V, ja minun muistikuvan mukaan se oli M1G ennen kuin katsastin sen pakuksi. Silloin tuo G tippui pois ja se on nykyään N1. Kyllähän isommalla rengaskoolla saa vähän lisää maavaraa sen hyötyjä tuskin voit kiistää? Ei tuo toki ole oikea maasturi, mutta itse olen kyllä päässyt sillä kaikkiin paikkoihin, joihin metsästysreissuilla on ollut tarve mennä. Isommalla rengaskoolla uskaltaisi sitten ajella huonommillakin teillä ilman pohjan kopsumista. -99 HR-V oli ainakin M1G, se on varma tieto, jos siitä on jotain apua.

Ja ennen kuin sanot. On minulla vähän eri kaliiberia oleva oikeakin maastojyrä mehtäkäyttöön, mutta siitähän tässä ei nyt ollut puhe.
Vastaa lainaten