Pitäis kans jaksaa aktivoitua tän kanssa. Toi mun primitiivinen syteemi on toiminut ilman ongelmia jo ties mistä asti mutta tehoja uupuu eikä tän kökkö säädettävyys oikein innosta syventyä, vielä kun säätöohjelman toimiva versiokin meni bittitaivaaseen vanhan läppärin kanssa eikä sitä ole mistään uuttakaan löytynyt niin sekin vähän jarruttaa. (Uudemman version saa vaikka noiden nettisivulta mutta se vaatisi ECUn versiopäivityksen, flash muisti...)
Ei tuolla polakkien sivuilla mitään hintatietoja näkynyt? Kuvissa näkyy ihan samanlaista rautaa kuin muutkin, josko noilla olisi bittipuoli kehittyneempi.
Täytyy kyllä ihmetellä miten hyvin toi on toiminut, varsinkin kun vertaa yhen työkaverin Volkkariin ja Volvoon. Vähänväliä jotain sen kaasusyteemin kanssa, Volvoon vaihtui (kait) se jakajapömpeli justiinsa ja Volkkarista hajosi täyttöliitinkin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|