Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Auriol90
Luulisin hintaeron johtuvan maineesta. Veikkaisin et Pajeron mainetta näivettää etuakseli.. (erillisjousitus)
Tekniikan puolesta väittäisin sen olevan tuttua japanilaista laatua. Kansi ja laatikko heikoimpia. Laatikkoja on 2 laisia, Galantin ja Canterin laatikko. Canterin kestää paremmin, sen tunnistaa ku kurkkaa auton alle, siinä on semmone vähä suippo pohja ja Galantissa on noin 30 cm x 30 cm tasane pohja. (Yleensä inter cooler koneissa on Canter)
satasta en oo ajanu ku paku, mut 80 kmh kierrokset vähä vajaa 3000 ja aikalailla tasan 10l vie.
|
Pajero 3,2 dieselinä näyttää vakiona tarpeeksi tehokkaalta:
https://youtu.be/b7npbOkb2N8
Erilisjousitus mulla on Hiluxeissa keulassa ja mielestäni se on ollut hyvä.
Rankassa off road vehkeessä varmaan jäykkä akseli on paikallaan.