Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 27.12.2019, 14:08
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.019
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Auriol90 Näytä viesti
Luulisin hintaeron johtuvan maineesta. Veikkaisin et Pajeron mainetta näivettää etuakseli.. (erillisjousitus)
Tekniikan puolesta väittäisin sen olevan tuttua japanilaista laatua. Kansi ja laatikko heikoimpia. Laatikkoja on 2 laisia, Galantin ja Canterin laatikko. Canterin kestää paremmin, sen tunnistaa ku kurkkaa auton alle, siinä on semmone vähä suippo pohja ja Galantissa on noin 30 cm x 30 cm tasane pohja. (Yleensä inter cooler koneissa on Canter)
satasta en oo ajanu ku paku, mut 80 kmh kierrokset vähä vajaa 3000 ja aikalailla tasan 10l vie.
Pajero 3,2 dieselinä näyttää vakiona tarpeeksi tehokkaalta:
https://youtu.be/b7npbOkb2N8

Erilisjousitus mulla on Hiluxeissa keulassa ja mielestäni se on ollut hyvä.

Rankassa off road vehkeessä varmaan jäykkä akseli on paikallaan.
Vastaa lainaten