Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rane58
Tarkoitin että onko kukaan törmännyt Jeeppejä korjatessaan noihin väärennöksiin, moottoreitahan on käytössä monenlaisia, bensa, diesel, V8 ym....? 
|
Bensa koneissa ja suorasuihkudieseleissä ei tuota ongelmaa ole.
Ja äkkiä mietittynä Jeepeissä ei taida esikammio dieseleitä olla...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Smoppi
Nyt posti toi sen Amayamasta tilaamani OEM-tiivisteen. Se näyttää ulospäin aivan samalta kuin nuo väärin tehdyt tarviketiivisteet, eli sitä sisäistä paksunnosta ei uudesta tiivisteestä näy ulospäin mitenkään. Käytetystä tiivisteestä sen näkee. Sen takia nuo vääränlaiset tarviketiivisteet menevät täydestä. Niitä ei voi mitenkään tietää vääränlaisiksi rikkomatta sitä tiivistettä.
|
Jos tuo Amayamasta tilaamasi OEM tiiviste on kuitenkin uutena samannäköinen kuin tarvike. Ilman purkamista eroa ei näe. Niin mistä voi tolla varma, että tuo on aito oikea OEM, eikä joku väärin tehty kopio, ilman että purat ja katsot, eli tilasitko kaksi, jotta voit toisen purkaa ja toisen laittaa käyttöön.
Itse en ole näihin esikammiollisten pahveihin, enkä ongelmiin perehtynyt, joten en ota kantaa, onko tuossa rakenteessa se ongelman ydin. Jos kansi ja dekki taso plaanataan ja esikammio vedetään samalla nolla tasoon, niin eikös tuo ongelma pitäisi poistua. Ja jopa OEM tiivisteellä, jossa se painumisen mahdollistama rakenne on, niin vastaavasti nolla plaanattu kammio alkaa OEM tiivistellä herkemmin vuotamaan??