24.12.2019, 04:25
|
 |
Veteraani+++
|
|
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
|
|
Samaa mieltä....
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TimoV
Vähän särähtää korvaan...
Pitäisikö minunkin lähteä? En usko satuolentoihin, enkä kuulu mihinkään niihin uskoviin yhteisöihin? Buddhalaisuus on ehkä mielestäni järkevin uskonto, poislukien jälleensyntymisoppi - muut, mukaan lukien maamme valtaukonnon, voi survoa syvälle sinne itseensä, jos alkavat minulle niitä tuputtamaan.
Ukkimme ja mummomme veljineen ja siskoineen - ainakaan minun - eivät keskittyneet itseensä ja miten v...n vaikeaa elämä on, eivätkä syytelleet siitä varsinkaan muita. Elivät, sotivat kun tarvitsi ja tekivät lapsia - loivat pohjan tälle yhteiskunnalle. Paras tapa kunnioittaa sitä ja jatkaa tämän maan kulttuuri- ja geeniperintöä on tehdä sitä samaa.
Monen ongelman ratkaisu olisi lisätä lapsen tekoa - mutta kulttuurimme koko ajan kasvava itsekeskeisyys taitaa tulla tielle. Oman osani olen tästä tehnyt jo neljällä lapsella - suosittelen samaa muillekin (erityisesti nuoremmille) jos meinaatte pitää tätä yhteiskuntaa nykyisenkaltaisena pitää pyörimässä. Muuten sitä maahanmuuttoa väkisinkin on. Valtio ei sitä lapsentekoa mitenkään erityisesti suosi, mutta turha sitäkään on pitää minään tekosyynä valitellessa elämän perseellään oloa.
Terv. Res. Ylil.
|
Siinä tuli asiaa...!

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98
MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
|