Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.12.2019, 13:13
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja osilpi Näytä viesti
Kriteerit
-2 aikuista eteen ja 3 isoa turvaistuinta taakse, miel mahdollisuus aikuisellekin istua takana, mutta ei pakko
-bensa
-automaatti
-järkevä kulutus (ekoautoa ei haeta)
-henkilöauto tai paku
-n 2005->
-10000-15000€
-saisi olla ESP ja muut turvavarusteet
-mielellään sen verran korkeat oviaukot, ettei tartte kyyristellä istuinten kanssa pelatessa (tämä sulkee monet normifarmarit pois)
-tavaratilaa pitää jäädä tuplavaunuille
Dacia Lodgy täyttäisi nuo kriteerit. Paitsi sitä ei kait saa automaatilla? Mut olisi ainakin tuore peli. Jos ottaa 7-hengen version niin aikuinen mahtuu myös hyvin istua viimeisellä penkkirivillä. Mut silloin tavaraa ei kyllä paljon mahdu kyytiin. On muuten tilavampi auto kuin Renaultin Grand Espace. Siellä on ahdistavaa olla viimeisellä penkkirivillä. Tuollaisen Lodgyn olen omistanut. On jopa perus Espacekin tullut omistettua.

Muutoin taitaa valikoima olla melkein Grand Voyager luokkaa. Susipaskoja autoja, mut ne on halpoja ja tilavia. Mulla just kesällä oli tuollainen Grand Voyager. Tilaa siinä kyllä oli. Sen viimeisen 3 hengen penkin sai laitettua keskelle. Ottaa siitä ne 2 erillispenkkiä pois. Sen myötä siinä on valtavan kokoinen takakontti. Sitä saa myös nelivetona Se neliveto toimi muuten yllättävän hyvin ja ainakin mulla oli perässä jonkin asteen lukko jopa. Mut tuollaisen paskan kun menee ostamaan niin perille pääsyyn ei kannata sitten luottaa. Todennäköisesti et pääse koskaan perille sillä kun se laukee aina. Sen vakio ominaisuus on laueta. Mut jos sellaisen paskan nyt välttämättä haluaa niin käsittääkseni paras motti on se suurin mahdollinen motti. Mulla meni kaupungissa sillä 3.3-litraisella bensamotilla joku 14-litraa. Tosin et paljon kengi sitä.. Maantiellä pääsi joku 7-8 jos oikein muistan. Mikään raketti se ei ollut.
Vastaa lainaten