Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
No jaa, melkein kaikki jenkeissä myytävät nykyiset pickupit, täyskokoisetkin, kelaa nopeemmin satasen tauluun. Eikä tartte olla ees bensakoneella.
|
Tähän suuntaan näyttää kehitys menneen. Ensimmäinen oma pickup oli järkyttävän ruosteinen diesel Datsun oliko vuosimalli 1980. Neljä vaihdetta.
Jonkin aikaa oli myös Mersun 406 vuosimalli 1974, 2,2 diesel ja iso puinen lava paripyörien kanssa. Se on ainot auto, joka tuli kannattavasti myytyä eteenpäin.
Tehovouhotuksen ilo on siinä jos halutaan pickupien olevan hauskoja henkilöautoja samalla. Raiskaimpia pickup puuhia olen melkeen viimeaikoina tehnyt kaikista pienitehoisimmalla pickupilla. Sillä työskentelyä nopeuttaisi kippi.
Jos kauhean monta haluttua ominaisuutta laitetaan samaan vehkeeseen, rupeaa hinta nousemaan. Itselle mieluisa tehomallin vehje olisi sellainen, joka toimii kunnolla laillisena 3500 kilon vetoautona ja ehkä jonkinlainen henkilöauton korvaus ominaisuus tervetullut. Mielenkiintoa ei silti ole käyttää 5000 euroa enempää.